A Bluegrass LEGIT Carbon prémium fullface sisak. Versenyekre fejlesztették ki és felülmúlja a downhill és enduro versenyzésre vonatkozó összes minősítést. Polikarbonáttal megerősített,...
Tulajdonságok A Bluegrass LEGIT Carbon prémium fullface sisak. Versenyekre fejlesztették ki és felülmúlja a downhill és enduro versenyzésre vonatkozó összes minősítést. Polikarbonáttal...
Troy Lee Designs D4 Composite Ghostwing férfi limitált szériás lesikló és enduro sisak. A sisak Mips® C2 agyvédelemmel , elülső légbeömlővel és 20 szellőzőnyílással rendelkezik...
Troy Lee Designs D4 Composite Ghostwing férfi limitált szériás lesikló és enduro sisak. A sisak Mips® C2 agyvédelemmel , elülső légbeömlővel és 20 szellőzőnyílással rendelkezik...
Troy Lee Designs D4 Composite Ghostwing férfi limitált szériás lesikló és enduro sisak. A sisak Mips® C2 agyvédelemmel , elülső légbeömlővel és 20 szellőzőnyílással rendelkezik...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.