Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Tulajdonságok A Bluegrass LEGIT Carbon prémium fullface sisak. Versenyekre fejlesztették ki és felülmúlja a downhill és enduro versenyzésre vonatkozó összes minősítést. Polikarbonáttal...
A Bluegrass LEGIT Carbon prémium fullface sisak. Versenyekre fejlesztették ki és felülmúlja a downhill és enduro versenyzésre vonatkozó összes minősítést. Polikarbonáttal megerősített,...
POC Tempor Urán sisak A díjnyertes Tempor sisakot úgy tervezték, hogy az időfutamban szükséges végső előnyt nyújtsa. Kiváló aerodinamikai és biztonsági tulajdonságokkal rendelkezik,...
Bell Full 10 gömb alakú sisak A Full-9 sikere alapján és a professzionális Bell-lovasok visszajelzései alapján fejlesztőik a DH védelmének és stílusának új szabványát alkották meg...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Nem volt könnyű javítani a D3 kiváló dizájnján és tulajdonságain, de sikerült. A repülési iparban használt konstrukciós és héjas anyagoknak köszönhetően sikerült 1050 grammra csökkenteni...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.